Monday, April 13, 2009

Suatu Ketika Dahulu....

Suatu ketika dahulu, semasa aku masih lagi menuntut di sebuah sekolah menengah berasrama di N9, aku selalu berasa tertekan atas segala benda yang jadi di sekeliling aku. Dari mata pelajaran yang di ambil lebih banyak dari orang lain sehinggalah kepada masalah hidup yang membebankan kat hostel membuatkan minda dan hati aku membuak-buak nak merangkai kata-kata. Tak tau la bila aktiviti merangkai kata-kata menjadi sebuah puisi/sajak ni bermula. Tapi bila aku jumpe balik hasil-hasil tulisan aku, baru aku tau jumlahnya agak banyak jugak lah. Di sini aku teringin nak meyertakan hasil-hasil tulisan aku dengan tujuan berkongsi dengan orang lain. Tapi aku memang tak nafikan, semakin dasyat fikiran dan emosi aku terganggu, semakin banyak hasil karya aku terhasil.

No comments:

Post a Comment