Wednesday, August 11, 2010

Apa dah jadi?

Apa dah jadi dengan aku? Blog yang pernah suatu ketika dulu aku banggakan, aku biar sepi. Lantaran tuntutan pelajaran yang sudah sampai ke penghujung. Dan kini, aku sudah tamat belajar. Sudah mula berkerja. Blog masih begitu. Aku pinggirkan.

Sekarang, aku bermula semula. Menulis di blog ini. Berceritera. Berkongsi.

Cerita pasal apa?

Kerjayaku bermula di sebuah bandar di dalam negeri Johor.
Segamat.
Apa yang istimewa di sini? Of course. Jakel! =)
Istimewa juga sebab dekat nak balik Bahau. Bayangkan, tambang bas express cuma RM 5+.
~senyum sampai telinga~
Dapat hadiah dari parents. Tv warna. Peneman aku di sini. (padahal aku yang merengek mintak)
Mula-mula rasa takut gak. Tapi lama-lama Alhamdulillah. Ok

p/s: Kita takut pada benda yang kita tak tau

2 comments:

  1. Hehehe. itu pun i yang merengek mintak. x senonoh betul! Apa lagi, gaji masuk ni memang i bli dvd player la pulak!

    Btw, my sony fon da rosak habis. kene ganti baru! Blackberry da terbayang2 di mata da ni! hehehehe

    ReplyDelete